Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.

Bastardi a Labutě

Trochu blog zanedbávám, ale svědomí mám čisté. :-) Ivoše pořád bolí záda, nemůže se moc hýbat, ani zvedat Anežku. Ještě to prý nějaký ten týden bolet bude. Vyhlídky nijak světlé. Co naděláme. Mám toho všeho už sama dost, ruce vytahané, záda bolavé, ale snažím se ze všech sil. Přece něco vydržím, ne?

Dny běží, holky jsou jakžtakž zdravé, aktivit máme dost. Rehabilitace, kroužky Anežka i Emička, oslavy narozenin. Prostě máme pořád, co dělat. Ale to je fajn a mne to vyhovuje. Každý pátek přijíždí k nám moje maminka, postará se o děti i tatínka. A já mám volný večer pro sebe. Jednou jsem byla v kině, po druhé s kámoškama na diskotéce :-). Takže si nemůžu stěžovat, že bych si neužívala.

Minulý víkend jsme měli nabitý kulturou. V sobotu nás kamarádi pozvali do kina na nový film "Bastardi". Ivo váhal, ale nakonec jsme šli oba. Film byl velmi zajímavý. I když jsem byla dost zaskočena drsnou atmosférou základní školy. Mluva žáků byla plna vulgarismů a o chování ani nemluvím. Doporučuji film shlédnout, ať si každý udělá svůj vlastní názor, zda je film založen na reálném základě. Já doufám, že ne. Koukněte na trailer Bastardi - trailer.

Již dva měsíce jsem měli doma lístky na klasický balet "Labutí jezero". Anežka se nakonec rozhodla, že nepůjde. Já jsem byla ráda, protože představení mělo 4 acty a trvalo tři a půl hodiny. To by asi Anežka jen tak neuseděla. Vyrazili jsme s přáteli, kteří do divadla nechodí. Byli nadšeni a moc se jim líbilo. Hlavně přestávky u suchého Martini. :-) Ale mne se na divadle vždy líbí společenský oděv a chování diváků. Konečně si připadám, že žiju v kulturní zemi. Tady můžete kouknout na malou ukázku přímo z Divadla Antonína Dvořáka. Labutí jezero - ukázka

Příští víkend pořádáme se SRPŠ Kateřinskou zábavu a v pondělí jdeme zase do divadla. Takže kulturně a společensky opravdu nestrádáme. :-)

3 komentáře:

  1. Kultura a relax je potřeba.
    Labutí jezero bych také ocenila :)
    Moc vám to přeju!!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych Labutí jezero ocenila:-)Volný večer je prima, máš hodnou maminku:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Labutí jezero jsem viděla ve svobodných časech..hezký, teď jsem nějak líná vyrazit i do kina, i když TOY Story 3 možná zkusíme.

    OdpovědětVymazat