Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.

Krize!


Ani ty děti se nechtějí fotit! Poslouchá mne tady už jen ta želva. A to jenom protože se již chystá zimovat a spát a spát. Axinka se tváří taky kysele. Včera mi uletěla i naše nová andulka Karlík. Hodinku jsme ho dostávali zpátky do klece. Ještě jsme ho volně nenechávali.



Takto vypadá naše zahrada z okna. Pořád jen odhrabuji sníh a netrpělivě vyhlížím traktor. Naše cesty čtvrté třídy upravené nebývají, tak se pěkně kloužeme nebo brodíme. 
Ivoše pořád bolí záda, Anežku ještě ani nezkusil zvednout. Asi na tu operaci bude muset jít. Tak to bude paráda, další měsíce marod. Aby toho nebylo málo. Tak další můj "pomocník" v péči o Anežku - asistentka ve škole mi taky zrovna nepomáhá. Je na nemocenské. V té sněhové kalamitě je to výborné - jezdím do školy třikrát denně.  Mám toho opravdu dost. A kde tu energii brát a nekrást??




Jako správná hospodyňka :-) jsem se včas dala do pečení cukroví. Peču ráda a často. Ale moje krize zasáhla i sem. Večer jsem s holčičkami pekla. Moc mi pomáhaly! Podávaly ingredience a já míchala těsto. Dvojtou dávku tatrankového cukroví jsem pracně namíchala a pak s babičkou napekla. Ráno chtěly holky cukroví okusit, ale do cukroví nešlo kousnout. Až za hodinu jsem přišla na to proč. Namíchala jsem dvojtou dávku těsta, ale dala jsem tam jen jedno máslo. Mne picne. Tak toto cukroví nezměkne ani za rok. Anežka měla připomínku, že na ozdobu bude pěkné a trvanlivé.  Večer peču znova. :-)

Klidný adventní čas přeji všem návštěvníkům.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Immanuel Kant : "Proti trampotám života dal Bůh člověku tři věci - naději, spánek a smích."

10 komentářů:

  1. Leni klíííd:-).Všechno zvládnete.Vánoce a svátky přeci nejsou o cukroví a honičce před a po svátcích!Důležité je,aby jsi se teď zvládla postarat o Anežku a já věřím,že to zvládneš!Ivošovi přeju brzké zotavení a pokud možno bez nutnosti operace a holčičkám přeju aby se jim vyhýbali bacily!

    OdpovědětVymazat
  2. Máte to náročné.
    Přeju trochu klidu, zdraví manželovi a sníh, aby už nepadal.
    Cukroví je na okrasu a třeba změkne ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. No mami! Snad na to příště nezapomenem! Ale zase emička si obrousí zoubky než to všechno vyhodíš. Ale nevadí, příště až budeme péct tak na to nezapomenu a připomenu ti to !!!!!(tvoje dcerka) Anežka

    OdpovědětVymazat
  5. Máš toho hodně, snad se asistentka brzy uzdraví a bude vám zase ku pomoci! Muži přeju zdravíčko, záda dokážou trápit dlouho...
    A cukroví vypadá dobře, do Vánoc určitě změkne i to tatrankové. My ještě nemáme nic napečeno, pořád se něco děje a času je málo...
    Přeji také krásné předvánoční dny:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Joo, pro krize já mám pochopení...taknějak se v tom podobně plácám, jen péct jsem ještě nezačala...ale pamatuju si, jak jsme jednou celá vzteklá házela nějakou nepovedenou bábovku na poli havranům :-) ono to tvarem jako bábovka vypadalo, ale jíst se to nedalo-nějaký recept z dámského časopisu!Není nad moji Hrníčkovou kuchařku. :-) Do Vánoc času dost, napečete ještě tuny dalších :-))Držte se, holky!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky držím palce..a´t manžela přestanou záda bolt...a cukroví fakt vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Leni máte toho dost, moc přeju, abyste se dali brzy dohromady. Teď jsme taky měly s holkama 14denní samotku a to běhání a tahání s pupkem..no bylo to někdy úmorný hlavně večer. Cukroví se věřím povede, já dnes teprve nakoupila na adventní perníčky :))..to teda dobrá hospodyňka vážně nejsem.

    OdpovědětVymazat
  9. Cukroví ale vypadá nááádherně. Přejeme co nejméně nemocí a marodění...bude líp!

    OdpovědětVymazat