Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.

Anežko, miluji Tě!



John Lennon: "Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život."


Moje milovaná Anežko, náš dnešní večerní rozhovor mne přivedl k myšlence napsat tento příspěvek.

Moc Tě miluji a ty to víš. Několikrát denně tyto tři slova slyšíš z mých úst. A já jsem šťastná, že je slyším i z tvých.

Jsi naše sluníčko, zlato, poklad. Než se narodila Emička, byla jsi celý náš život. Teď se o naši lásku musíš dělit se sestřičkou, ale vím, že o nic nepřicházíš. Emička ti vše svou láskou vynahrazuje a obě jste pro nás vším. Já i tatínek díky vám oběma máme smysl života jasný. Není nad čím polemizovat.

Anynko, večer jsme si spolu slíbily, že v každé životní situaci budeme hledat vždy to pozitivnější. Nebudeme přemýšlet, co kdyby... Prosím Tě o to. To po čem toužíš, změnit nedokážeme. Prostě to tak je, tak se tím netrap. Snažíme se ze všech sil dělat vše pro naši radost a pocit štěstí, tak si to kazit sami nebudem.



A do toho ZOO tento týden vyrazíme, jak jsem Ti slíbila! :-))
A taky ten nábytek do tvého nového pokojíčku koupíme a složíme. Zdi namalujeme na fialovo a nalepíme tapetové kytičky, aby se Ti v pokojíčku pěkně žilo. Takže týden to bude zase perný, ale jistě i šťastný! Pa moje lásko!

-----------------------------------------------------------------------------------
Erich Maria Remarque: "Tu však jsem náhle viděl, že mohu pro druhého něco znamenat už jenom tím, že tu jsem, a že ten druhý je šťastný, protože jsem u něho. Když se to takhle řekne, zní to velmi prostě, ale když pak o tom člověk přemýšlí, je to obrovská věc, která vůbec nemá konce. Je to něco, co člověka může úplně roztrhat a změnit. Je to láska, a přece něco jiného. Něco, pro co lze žít. Pro lásku člověk žít nemůže. Ale pro člověka jistě!"

10 komentářů:

  1. Tak takových rozhovorů mám za sebou už moc. A vždycky mě to dostane. Tak až pojedete za tetou do Dvora, tak se stavte. Lenka a Bára

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, hovory H, ty jdou někdy až na dřeň... ale já sama jsem s našima tohle nikdy neměla, tak si toho považuju, i když někdy mám co dělat to "nějak ustát"....

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc dobře, že si umíte takhle popovídat a vyslovit věci nahlas. Někdy to bývá tak, že si podobné chvilky člověk pamatuje celý život. Mějte se moc hezky a ten pokojíček..no už se těším, bude určitě krásný. Čeká nás to v létě taky...mám zatím koupené jen závěsy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky máme někdy takové hovory, problém je v tom, že Lukis to nějak ustojí, prostě to částečně vezme jak to je, ale já si to obečím vždycky, jak je ten život ...

    OdpovědětVymazat
  5. Anežka je moudrá holčička, je krásné, že si umíte říct, jak moc se máte rádi. Nikdo nemá všechno, ale vy máte to nejdůležitější na světě a to milující rodinu. Přeju, ať vám ty plány vyjdou!

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuji jak čtu, skoro všichni jste to se svými dětmi zažili. Já to trochu snáším a už se nemůžu dočkat na můj nový krásný pokojíček ,že jsi zajedu kam chci i když zašupkat už se tak daleko nedokážu. Ale to mi nazkazí život. Tak se snažím dělat si svůj život jako moji pohádku. Nouž my bude 10 a jak všechny ve třídě jak běhají a jsou mladší než já a umí běhat. Někdy se z toho úplně zničím. A jak to nemůžu dělat tak aspoň popovídat.Je to moc těžké to překonat. Tak to až mi Emička bude pomáhat můj svět bude více barevný! Anežka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leni, ozvi se prosím. Anička je u mamky v Rychvaldě a já tam jedu s dětmi na týden, tak se můžeme vidět, nebo je můžete navštívit na zahradě ke konci týdne, to už bude hezky.. Helena 777 22 24 25

    OdpovědětVymazat
  8. Po přečtení komentáře od naší milované Anežky.......co dodat.....veškeré slova budou málo.....Anynko jsi prostě skvělá a báječná...teta Míša

    OdpovědětVymazat