Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.

Dividlo - závěrečné vystoupení



Ve čtvrtek 10.6. měla Anežka dlouho očekávané závěrečné vystoupení Dividla pro rodiče a veřejnost. Aja se moc těšila a vůbec neměla trému. Za to já se bála za sebe i za ni. Dokázaly jsme s Anežkou před zbytkem rodiny utajit, že budu hrát v jednom kousku i já. Děcka mne večer před představením ukecali, že potřebují záskok. Vzhledem k tomu, že se účastním některých zkoušek, tak jsem výjimečně souhlasila. Ale bála se, ať jim to nepokazím.
Na Anežku se přišla podívat skoro celá rodina i paní asistentka se synem. Moje sestra s mamkou po mém nástupu na jeviště vyprskly smíchem. Musela jsem se hoodně držet, abych se taky nerozesmála. Bylo to náročné, protože jsme hráli velmi vážné drama, ve kterém jsem já jako rada starších nechávala oběšovat vyvolené. Opravdu jsme na jevišti věšely panenky. Bylo to zajímavé. Avantgarda.
Anežka hrála jako profík, mluvila krásně nahlas, text znala dokonale a dokonce zvládla i improvizaci. Jsem na ni moc PYŠNÁ!!!
Celé představení se povedlo. Hudba a osvětlení dodalo na dramatičnosti. Jsem moc šťastná, že může Anežka patřit mezi tyto skvělé mladé lidičky. Moc díky!








8 komentářů:

  1. Jéje, tak to vám herečky moc gratuluji k velkému úspěchu! Je bezva, že může Anežka dělat to, co jí baví a v čem je dobrá a taky, že našla bezva partu:-)Jen se pyšni maminko, máš šikovnou dcerku!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju, ty pocity znám... divadlo je úžasná věc-tedy možná lék :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelná Anežka! I z fotek cítím tu radost! Je krásné, že potkala partu lidí, kteří jí pomáhají realizovat sny!
    Máte moc šikovnou holčičku!
    Vlaďka :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Divadlo bylo moc krásné, Anežka byla úžásná, text krásně zvládla, no prostě byla moc, moc skvělá, byl to opravdu krásný kulturní zážitek. Ale i má sestra byla na jevišti úžasná, a smích o kterém píše byl upřímný, vůbec jsme netušili, že i ona vystoupí na jevišti, tak to spíš bylo velké překvapení doprovázené smíchem.....Anežko, Leni smekám před váma bylo to úžasné. Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Muselo to být úžasné! Už z těch fotek to je znát...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se vám to povedlo! Majda

    OdpovědětVymazat
  7. Představení vypadá zajímavě! Tu radost z úspěchu vám moc přeju, je prima, že se Anežka s chutí do takového projektu zakousla. Gratuluju

    OdpovědětVymazat