Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.

Dividlo ZatímNijak



Anežka měla ve středu velmi nabitý, ale úspěšný den.

Ráno rychle do školy, paní asistentka šla k zubaři, tak jsem asistovala já. Naštěstí jen o přestávce. V hodinách to zvládla Ája s pomocí paní učitelky a kamarádky Gábinky. Což se holkám líbilo, poněvadž mohly sedět spolu v lavici. :-))
Já jsem stihla dopoledne nákup i knihovnu. Oběd byl ze včerejška (kachna s červeným zelím a knedlíkama).

Jako každou druhou středu měla Anežka po škole výtvarný kroužek, tak jsem Emičku nechala doma s tatínkem a běžela do kroužku. Paní učitelka moji pomoc nepotřebovala, tak jsem se s velkou radostí usadila na chodbě školy a začala číst Dostojevského Zločin a trest. Potřebuji teď knížku k zamyšlení. Tak jsem zvolila klasiku, kterou jsem neviděla od gymplu. Zvládla jsem 50 stran, což se doma hned tak nestane.

Po kroužku rychle s Anežkou domů na pozdní oběd, úkoly, rehabilitační cvičení. Za hodinu jsme balily a jely do Ostravy na nový dramatický kroužek s názvem Dividlo ZatímNijak. Tatínek jel na noční, tak jsme cestou vyhodily Emičku na hlídání u babičky. Napoprvé jsme ji s sebou nechtěly brát, protože nevíme, jak je budova bezbariérová a kde zaparkujeme apod. Hned jsme Středisko volného času Korunka našly, je to kousek od Futura.
Anežka byla nervozní, ale moc se těšila. Kroužek je SUPER!!! Paní "šéfová" mne napoprvé nechala okouknout celou dvouhodinovku. Byla jsem sama zvědavá, jak to Aja zvládne. Jsou tam dvě devítileté děti a 7 asi patnáctiletých. Hned Anežku přijali mezi sebe a zapojili do improvizace. Trošku s úsměvem bojovali s vozíkem, sem tam zapomněli vozík zabrzdit, tak jim Anežka ujela, kam neměla :-). Byla tam výborná veselá atmosféra. Myslím si, že se tam Aji bude líbit a bude plnohodnotným členem divadelního kroužku. Věřím, že se bude Anežka snažit, aby tam zapadla.
Pro Emičku jsme dorazily kolem půl osmé, takže doma jsme byly po osmé. Koupání a večeře byly jako celý den ve spěchu, a stejně holky ležely až v devět večer.
Byl to velmi velmi náročný, ale šťastný den. Potom, co jsme zažívali začátkem týdne, konečně zlom k lepšímu. Snad se ten náš jeden nezveřejnitelný problém konečně vyřeší.

A ještě jedna novinka - první Anežčiná trojka v žákovské :-)). (i/y po m)

Fotka je vzpomínková (Anežka, Kačenka, Markétka a Gábinka). Ať už je léééto, prosím.

4 komentáře:

  1. Obdivuji, co jste toho s Anežkou zvládly za jediný den! Ten dramatický kroužek vypadá, že bude opravdu super, držím palce, aby Anežku bavil! A tu trojku si určitě opraví:-)
    Vzpomínková fotka je moc pěkná. Už aby bylo teplo!

    OdpovědětVymazat
  2. to je hodně nabitý den..a vy jste to zvládly na jedna...anežka je dobrá..já měla první petku už v první třídě:-) dodnes mě ta hrůza obchází:-)

    OdpovědětVymazat