Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.

Co právě čtu



I přes všechny jarní práce a shony, si večer nebo spíš v noci najdu chvilku na čtení. Sem tam si sem na blog poznamenám, co čtu. V budoucnu budu vědět, jaký žánr jsem v dané období preferovala. Ještě v únoru jsem se vrhla na Dostojevského Zločin a trest. V zimě jsem dočetla celého Viewegha. Asi vzhledem k jarnímu optimismu jsem v knihovně sáhla po Halině Pawlovské a jejím Zanzibaru a Ať zešílí láskou.
Vzhledem k Emiččinému vzdorovitému chování jsem v knihovně hledala v sekci Psychologie a pedagogika. Našla jsem z Portálu Máte neklidké dítě? a Malý tyran. Tu druhou knihu jsem shltla během čekání na Anežku v kroužku. Dozvěděla jsem se, že doma máme jednoho malinkatého tyrana. Takže začneme měnit výchovu, aby nám z Emičky nevyrostl tyran velký. Musíme být přísnější. Snad to zvládneme. :-)
Arnošt Lustig prožívá teď náročné období, proto jsem vybrala i jednu jeho knihu, kterou jsem nečetla - Nemilovaná.
Často navštěvujeme divadlo, tak jsem si vybrala profláknutého Lakomce od Moliéra. A na poezii jsem taky nezapomněla. Abych zůstala blízko dramatu, sáhla jsem po Nezvalově Manon Lescaut.
Anežka má zajímavý výběr. :-) Nelze jinak nazvat než všehochuť.

Emička zase nechtěla po obědě spát. Takto zřídila postýlku a po hodinovém boji usla.

6 komentářů:

  1. Lenko to čteš všechno najednou, s přestávkami, nebo postupně? Já to musím střídat, čtu knížky o autismu,o výchově apod. dostávám z toho depku, tak zase něco odpočinkového, abych přišla na jiné myšlenky...Je to taky pěkná směska:-)Fakt ale je, že víc čtu přes léto, kdy jsme celé dny venku na zahradě. V knihovně jsem nebyla celou zimu,nějak mi to nevyšlo:-( Ale polepším se:-)
    Je to prima, že Anežka ráda čte. Naše ml. holky čtení nebere. Lucka občas přečte dívčí román, Aneta si max. prohlídne líčení a módu v časopisech...Starší dcery to vyvažují, ty čtou všude a pořád

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, čtu i několik knih najednou. Podle nálady asi jako každý. Při čekání na Anežku přečtu i půl knihy najednou. Výhodou je, že čtu rychle. Ale samozřejmě bez přítomnosti Emičky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. na Malého Tyrana se chystám taky. Nyní čtu Respektovat a být respektován. Kéž by mi ta výchova šla, jako v těch příručkách :))

    OdpovědětVymazat
  4. bet her ass istight

    OdpovědětVymazat