Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.

Ocenění



Dnes mne Monika obdařila oceněním. Moc mne potěšila, protože bloguji teprve pár týdnů a jsem úplný začátečník. Oceněním mne vyburcovala k předsevzetí, že se začnu blogu více věnovat. Ráda své oblíbené blogy pročítám i komentuji. Jen k vlastnímu novému příspěvku do blogu se musím vždy odhodlat. Projekt 365 bych nezvládla. Všechny zúčastněné velmi obdivuji.

V rámci ocenění bych měla zveřejnit mých 7 nej:
první tři nej miluji nade vše:
- moje milovaná Anežka, prvorozená dcera, která mne naučila vidět život z úplně jiného úhlu a je prostě MOJE
- moje milovaná Emička, druhorozená dcera, která mi ukázala, že mám ještě lásky i energie na rozdávání
- můj milovaný manžel, který je i po 18 společných letech pořád nejlepší chlap na světě
- naše rodina, která je nám oporou a bez které si ten život ani nedokáži představit
- dobří přátelé, se kterými se dobře pobavíme a nabereme energii do dalších dní
- společné šťastné chvilky naší rodiny, které si užíváme, jak jen to nejlépe jde
- okamžiky, kdy jsem sama sebou, čtu si, vzdělávám se, rozvíjím se, protože já ke každodennímu životu potřebuji pořád nové informace

Ocenění posílám dál. Je to prvních 7 blogů, které čtu hned po zapnutí PC:
Wlčice
Majda
Marci
Markéta a Luki
Daniela s Adélkou
Aya ze Štěknova
Miška

Kdyby mohl být seznam delší, přidala bych:
Wlk
Gabro
Lucka Fíkovic
Andrea
Diny
a hlavně Monika s Járou!

Nejsem alibista, ale všechny tyto blogy ráda čtu.

7 komentářů:

  1. Díky, Lenko, to mě těší. Opravdu moc. Sotva vyřídím resty v dopisování blogu, pošlu to dál ;-)
    7NEJ máš víc než výstižné!
    A taky jsem ti ještě nepochválila motto v úvodu. Mám ráda citáty. tenhle v mém žití dostává ještě další rozměr... bohužel-nebo bohudík... ???

    OdpovědětVymazat
  2. Ocenění si zasloužíš. Taky k tobě ráda chodím. A moc si vážím tvého ocenění pro to moje bezbřehé blábolení. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, blog je moc hezký...chtěla jsem tě pozvat ne svůj, mám zamčeno..kvůli složitým rodinným poměrům. jen potřebuju mail:-)

    OdpovědětVymazat
  4. AndyPan, jsem potěšenaaa. Už jsem jednou uvažovala o požádání, dřív jsem k tobě chodila. Ale tvůj mail jsem v profilu také nenašla :-). Můj mail lenkasztw@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, děkuju za ocenění :-)
    Taky si ráda čtu na tvém blogu, co právě děláte, takže piš víc a častěji :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,prosím tě, co se týče toho ocenění, taky bych ráda něco napsala na blog, ale nevím jestli to má mít nějakou strukturu, co tam má či nemá být a pořád nemůžu najít, podle čeho to všichni děláte. Poradíš ;-) ?

    OdpovědětVymazat
  7. Markét, zkopíruj obrázek ocenění (uložit jako) a pak napiš svých sedm nej. Vyber sedm blogů pro ocenění.

    OdpovědětVymazat