Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.

Zase nemocná :-(

Dnešní den měl být pro Anežku premiérový. Poprvé měla vystupovat se svým amaterským divadlem pro nemocné děti ve Vítkovické nemocnici. Celé vyučování spolužákům vykládala, jak se těší a co budou hrát.

JENŽE doma po obědě mi říká, že její divně, že jí mám změřit teplotu. Teploměr ukázal 38,5. Přišel pláč a lítost. Tak teplota šla dál nahoru. Snažila jsem se ze všech sil ji uklidit a vysvětlit, že nemocná by dětem v nemocnici nepomohla. Mně je to líto dvakrát tolik. Holčička moje. Tolik se snažila při zkouškách, pilovala i doma. Někomu není přáno.

V poslední době mívá Anežka často horečky bez zjevné příčiny. Paní doktorka se domnívá, že to je změnami ve svalech a únavou. Naštěstí je vždy překonáme během 48 hodin. Takže teď nastupuje Ibalgin, Paralen a tříselné zábaly. Drama bude u nás doma. :-( Doufám, že to zvládneme bez lékařské pomoci.

A samozřejmě začínají prázdniny. Jak jinak. Téměř pokaždé je strávíme v léčebném režimu. Navíc máme na pátek lístky na Rusalku. Taky pro Anežku premiéra, premiéra operní. Tak si držím palce, ať tu horečku rychle setřepem.

Tento příspěvek je nějaký depresivní, ale my se depresi nepoddáme! Jaro je tu!!!

Až Ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe.

8 komentářů:

  1. Dobrá odpoledne,občas sem nakukuji, dnes mne zaujalo- horečky bez zjevné příčiny.Mám sedmiletou slečnu, která je mívá taky.Zpočátku jsme běhali po doktorech, nasazovali ATB atd.,ale nakonec jsem si našla , že se jedná o tzv. cyklickou horečku/tuším označení PFAPA/.Vím, že Anežka je "nemocná", ale co když....?Mě tohle zjištění dost uklidnilo, už nevyšiluju a mám pocit, že i dcera je víc v pohodě.Máme rozumnou MUDr., takže tohle sdělení akceptovala i když o tom nikdy neslyšela.Přeji brzké uzdravení a hezké Velikonoce Iva /skoro z Krkonoš/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, to je škoda...Hlavní ale je, aby bylo Anežce dobře! Držím palce, ať je to brzy, abyste stihli Rusalku!

    OdpovědětVymazat
  3. Anežko,je mi líto,že ti ten dnešek nevyšel :-(.Moc ti přeju,abys byla v pohodě a mohlas' s rodiči na operu.

    OdpovědětVymazat
  4. Držíme palce ať je Anežka alespoň na operu fit a pořádně si to užije.

    OdpovědětVymazat
  5. A jéje, holky, to známe. U nás bezpečně fungují prázdniny a svátky. :-(
    Doufám, že to stejně rychle odejde, jak to přišlo a Rusalku stihnete!! Ta se přece MUSÍ vidět ;-)
    Držím palce!! Budu vyhlížet další zprávy...

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, myslím na Vás. Viola

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj teto, jak se Vám líbila Rusalka? Kdy k nám přijdete na návštěvu?

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko, Rusalka byla krásná, ale pro děti asi příliš dlouhá - tři a půl hodiny. Anežka to zvládla. :-)
    Na návštěvu rádi přijedeme. PA

    OdpovědětVymazat